CRM Vztahy se zákazníky

CRM Vztahy se zákazníky

S podporou řešení na bázi MS Dynamics

Poradenství a implementace systému pro řízení vztahů se zákazníky.

  • CRM je obchodní strategie, jejíž cílem je získat a udržet si zákazníky.
  • CRM - vyhodnocuje informace, které umožňují hlubší pohled na jednání a rozhodování zákazníků, jejich individuální potřeby a možnosti jejich uspokojení.
  • Systém řízení vztahů se zákazníky dodáme Vašemu podniku tzv. na klíč, což znamená, že Vám pomůžeme analyzovat stávající stav, optimalizujeme s Vámi podnikové procesy týkající se správy a řízení informací o zákaznících.
  • Navrhneme, zpracujeme a odsouhlasíme s Vámi optimální řešení systému CRM.
  • Doba implementace CRM se u nás, díky ověřeným postupům, pohybuje u malých a středních organizací od dvou do pěti měsíců.
  • Proškolíme zaměstnance v oblasti řízení vztahů se zákazníky, správy a využívání získaných informací.

Základní funkce MS CRM

CRM systémy se vyznačují rozsáhlou funkcionalitou, uživatelsky přizpůsobeným zaváděním a tvorbou cen. Dále přinášejí svým uživatelům tyto výhody:

  • vzájemné propojení firemních databází s CRM – možnost snadné aktualizace a filtrování dat dle potřeb, a s tím související optimalizace informačních toků
  • modularita řešení – postupné pořizování a rozšiřování CRM systému podle potřeb
  • možnost integrace s dalšími informačními systémy ve firmě
  • marketingové programy a aktivity
  • kampaně a správa seznamů
  • správa prodejních příležitostí
  • nabídky a objednávky
  • informace o konkurenci
  • automatizované předvídání příjmů
  • marketingové a prodejní reporty
  • komplexnost systému – propojení funkcí marketingu, obchodu a služeb přes všechny typy kanálů (web, přímý kontakt, kontaktní centra)

Základní moduly systému MS CRM:

Řešení Microsoft Dynamics CRM se skládá z pěti základních modulů, které zajišťují všechny potřeby v organizaci. Jedná se o následující moduly:

  • Prodej zvyšuje produktivitu obchodních zástupců a zlepšuje jejich výsledky. Vedení obchodní korespondence, zkrácení prodejního cyklu, prodej na základě faktů nikoli pocitů.
  • Marketing pomáhá proměnit data v relevantní informace, na jejichž základě lze optimalizovat váš marketingový mix. Tvorba marketingových kampaní, správa prodejních příležitostí, nabídky a objednávky, informace a analýza konkurence, marketingové zpravodajství.
  • Služby - pomáhají změnit pouhou interakci se zákazníky v důvěryhodný vztah. Sledování hovorů, kniha odpovědí, požadavky na změny, vyřizování reklamací, registrace servisních smluv.
  • Analytické nástroje umožňují kvalifikovaně rozhodovat na základě obchodních dat.
  • Workflow (pracovní postupy) slouží k automatizaci opakovaných pracovních úkolů a optimalizaci firemních procesů.

Výhody MS CRM:

  • Snadná obsluha – prostředí CRM je uživatelsky velmi příjemné a prakticky shodné s prostředím Microsoft Office, takže běžní uživatelé jsou schopni MS CRM využívat po 1 – 2 denním školení.
  • Funkčnost – z hlediska rozsahu funkcí patří MS CRM mezi nejrozšířenější CRM systémy s nejdynamičtějším nárůstem instalací za poslední 2 roky.
  • Plná integrace s MS Outlook a propojení s MS Office (využití hromadné korespondece atd.).
  • Modifikovatelnost – MS CRM lze upravovat prakticky neomezeně, a tím tak přizpůsobit aplikaci zvyklostem každé organizace.
  • Množství přednastavených uživatelských importů.
  • Propracovaný webový klient.
  • Možnosti tvorby a nastavování workflow pravidel.

Pro koho je MS CRM určen?

Ať máte pět nebo několik tisíc zaměstnanců, může produkt MS Dynamics CRM zvýšit úspěšnost Vašeho podnikání a přispět ke zlepšení vztahů se zákazníky. MS Dynamics CRM je dostupné řešení, které vaší organizaci pomůže automatizovat a optimalizovat strategii řízení vztahů se zákazníky. Zaměstnancům celé organizace poskytuje přístup k aktuálním informacím a nové možnosti, jak na ně reagovat. Systém MS CRM je koncipován obecně, není zaměřen na některé odvětví nebo typ společnosti. MS CRM je využíván ve společnostech obchodního i výrobního typu, využívají ho i organizace nabízející služby, pojištovny a banky i vládní instituce apod.

Jaké problémy Vám MS CRM vyřeší:

  • efektivnější správu vztahů se zákazníky
  • výběr cílové skupiny podle profilu zákazníků
  • měření výnosnosti a výkonnosti marketingových aktivit
  • automatizace komunikace se zákazníkem

Přínos ze zavedení CRM v podniku:

... konkurenceschopnost

  • zvýšení konkurenceschopnosti podniku na trhu, udržení si stávajících klientů, efektivní zjišťování spokojenosti zákazníků (požadavek normy ISO 9001)
  • zlepšování vztahů se zákazníky (v souladu s normami ISO 9004, ISO 20000 a ITIL)
  • snadnější získání nových zákazníků, rychlejší dostupnost a přehlednost informací o zákaznicích

…Vaše spokojenost

  • zlepšení organizace a správy kontaktů se zákazníky uvnitř organizace
  • využitelnost získaných informací všemi složkami v organizaci
  • provázání s interním informačním systémem a účetnictvím
  • možnost volby účinné metody pro nabídku nových produktů a služeb
  • maximální připravenost na další setkání se zákazníkem
  • poznání motivů zákazníka proč kontaktuje právě nás
  • možnost propojení s ostatními systémy